Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Linnéa - 27 maj 2008 18:45

Nu har jag försökt fixa lite med min ipod, HJÄLP! det var längesedan jag gjorde något åt den. Nu är alla ljudböcker raderade och jag har lyckats göra en ny spellista. Det är nästan bara Winnwrbäck på den nu. Vill ha in lite ny musik bl Melisa Horn, men det får nog bli lite senare. Tur att Karolina hjälpte mig för jag har glömt det mesta. Ska försöka lägga till lite musik själv annars får det bli ett besök på data suporten i Myra...

Av Linnéa - 27 maj 2008 17:18

Senast jag tittade på kolckan så var hon 15.00 och nu är hon 17.20, två timmar och 20 minuter har sprungit i väg. De minuterna var en del av mitt liv. Det är lätt att glöma bort att sekunder, minuter, timmar osv som går är livet. Det enda liv vi får....

Jag har väldigt svårt att leva här och nu. Tittar gärna veckor framår i kalendern, sitter och skriver i hur och när jag ska träna ända fram till semestern, och om det inte blir som jag tänkt mig så tappar jag sugen...

"fyll inte livet med dagar utan dagar med liv"... 

Ovido - Quiz & Flashcards