Alla inlägg under januari 2008

Av Linnéa - 30 januari 2008 16:16

Idag har det varit blött både på marken och från himlen, Rickard gick inte så långt med oboy för det regnade så. OJDÅ! Det märkte inte jag när vi var ute på jobbet idag... ca en och en halvtimme... (ironi). Idag har jag varit på gymet igen, det blev inget test, men ca 40minuter i varierad hastighet på löpparbandet. Sedan körde jag lite styrka också. Är lite sliten men det är som vanligt med mig så nu är det allt eller inget när det gäller träningen...

Av Linnéa - 29 januari 2008 16:40

Idag fick jag för mig att göra Copperslöptest på gymet. Det går tydligen ut på att springa så fort man orkar i 12 minuter för att se hur långt man kommer, sedan läser man av i en tabel hur bra kondision man har. Jag har inte kollat än med den är bedrövlig...

Av Linnéa - 28 januari 2008 18:28


The color of romance and emotion - you sure know a thing or two about passion. While often associated with anger, you represent the truth in human emotion. You stand for blood, fire and power. While even considered a major symbol of good luck in Oriental cultures, you symbolize leadership and valor - power that cannot be easily conquered.

Enligt ett test på facebok så är detta jag!!! Bör tilläggas att jag är urdålig på engelska, förstår jag inte så hittar jag på....

Av Linnéa - 28 januari 2008 13:15

igår bar det av till Ikea, -jag ska bara ha en plastback att ha mina kläder i på jobbet sa jag till Karolina. Visst!!! jag kom hem med en skrivbordsstol, en liten pall till köket, en låghurtsh på hjul, tre små plastlådor och en rosa plastback. Jag gillar igentligen inte ikea så mycket, så vad flög i mig. Hittade barstolar till er Patrik...

Jens! Jag ska kolla om jag redan har dem, om jag inte har det så ska jag ta reda på vart de fins, eller vart jag hittade dem....

Sol

Av Linnéa - 27 januari 2008 09:50

Idag skiner solen och det ligger ett tunt lager med snö på marken. Underbrt!

jag har drabbats av "Arnsjukan", var på bio igår och såg filmen den var jätte bra så nu måste jag bara läsa böckerna, eller lyssna på dem...

Av Linnéa - 26 januari 2008 09:55

Slö och slapp dag. Får inget gjort, tog en tur till keramikfabriken, tänkte det var dax att bli lite kreativ igen. man mår ju bra av att vara kreativ, har jag hört. Ser fram emot kvällen bio med mat efter.

Av Linnéa - 25 januari 2008 09:53

En vecka på nya jobbet, tänk vad lätt det går när man trivs, då blir allt mycket roligare... Att jag inte fattat det tidigare. Tack alla nya kolegor...

Av Linnéa - 24 januari 2008 18:09

Idag kan man säga att det känns som dagen efter... Utan att ha varit ute på dåligheter. Min kropp värker (träningsvärk) och jag är skit trött, har bara gått en kort promenad med Oboy. Sov i 2 1/2 timme när jag kom från jobbet. Just nu ligger Rickard i soffan och är rastlös träningen börjar klockan 19.00 så jag håller mig undan en stund, sedan blir det handboll Tyskland mot Sverige...


Husmorstips 2:
För att hindra potatisen från att gro, lägg ett äpple i potatispåsen.
Riktiga kvinnors tips :
Köp pulvermos, det håller ett år.


Känner mer och mer för de riktiga kvinnorna.

Ovido - Quiz & Flashcards