Alla inlägg under januari 2008

Av Linnéa - 4 januari 2008 09:36

Så var man ledig igen... Skönt! Jag känner av den där förkylningen så det blir en lugn dag. Det blåser myckey ute, min hund sprang ut till en buske gjorde en "turbokiss" sedan var det brottom in igen. Så någon långpromenad blir det inte idag. Nu ska jag lägga mig framför brasan och läsa en bok tror jag...

Av Linnéa - 3 januari 2008 10:22

God förmiddag. Jag vill bara upplysa alla läsare om att jag skriver slarvigt, fort och stavar som en kråka, vad det gäller gramatiken så struntar jag oftast i den (det är viktigare att göra rätt när man måste). Hoppas ingen stör sig för mycket på detta... För övrigt har dagen börjat med en begynnande dunder förkylning, det snöar ute och ser riktigt "vintrigt" ut. Börjar jobba 13.30 idag så jag ska ta det lungt en stund till. Nu är det bara tre dagar kvar till den stora invägningen på söndag. Då dra viktklubben 2008 igång, så jag lever i frihet i tre dagar till...

Av Linnéa - 3 januari 2008 09:47

Än så länge är vi två som är med. När vi började förra året var vi fyra och som mest har vi varit fem...

Av Linnéa - 2 januari 2008 22:01

Jaha! Då var det vardag igen, har inte jobbat på 13 dagar så det var lite segt i morse. Men väl på jobbet gick tiden fort. När jag slutat passade jag på att handla julsaker för 1/2 priset, smart tycker jag. Sedan var det Karlstad som gällde. Jag skulle till Linda för att träffa henne, Carolina och Cesar. Carolina och Cesar bor i Brasilen så vi träffas inte så ofta, tyvärr. Vi fick god mat och tittade på bilder från Lindas resa till Singapor, Bornio mf, det var kul. Vi pratade så mycket att Cesar sommnade på soffan. Det är alltid lika roligt att träfffas. Det kan ju dröja till nästa gång. När jag kom hem pratade jag med Helene i telefonen. Hon hade haft en av sina "gravidsug" det slutade med en pizza vitlökspecial, när den var uppåten så började hon må illa av vitlöksdofften. Vilket resulterade i att de fick försöka sannera huset som stank av vitlök... Två av mina kompisar är gravida och ska ha barn med fem veckors mellanrum. Det ska bli spännande att se när Karolina börjar frossar i vitlökspizza... Jag börjar tro att det är farligt att bli gravid för de här två flickorna har väldigt skumma ideer när det gäller mat, dofter, mm. Nog om det... Det börjar bli dax att sova jag är ganska trött...

Av Linnéa - 2 januari 2008 21:59

Av Linnéa - 1 januari 2008 11:35

Min första dag som bloggare..... verkas spännande och kul.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards