Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Linnéa - 6 januari 2008 21:47

Charlott Kalla behöver jag säga något mer.  Vilken otrolig perstation hon gjorde idag, ja hela tävlingen. Bara 20 år och redan så koplett som skidåkare. jag önskar denna härliga tjej all lycka med skidorna i framtiden...


Är det någon som försökt andvända strykjärnet som elvisp? Rickard stog med strykjärnet i handen och letade efter hålen att sätta visparna... Men han upptäckte själv att han tagit fel hushållsmaskin... Inte dåligt va!


Idag har vi vägt in oss i viktklubben... HJÄLP!!! jag har minst tio kg att gå ner till midsommar, men allt som allt måste jag gå ner ca 24 kg... Mitt BMI är jätte högt. På Tisdag börjar vi även med en stegräkingstävling... Det svåraste blir att hitta och behålla motivationen. Återkommer med mer information...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards