Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Linnéa - 8 januari 2008 19:35

Idag börjar vår stegtväling. Efter att ha gått promenade med hunden, gått massor på jobbet och tagit en sväng på stan så visade min stegräknare1975steg!!!! Säkert! Jag gick till sportaffären för att skaffa en ny (den jag har låg ute en hel natt) då hade de inte den jag skulle ha, men de hade en som var 110 kr dyrare med överfallslarm...(det blev ingen). Väl hemma efter en tur i mataffären så stod stegräknaren fortfarande på 1975 steg. Vilken bra första dag på tävlinge. Jag har även tryckt i mig fyra lussekatter i stället för lunch, inte bra jag vet. Mitt mål för dagen var att träna 15 minuter, har inte gjort det än men kvällen är ju inte slut. Imorgon ska jag gå till gymet igen har inte varit där sedan i slutet på maj 2007, så det börjar bli dax....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards