Alla inlägg under juni 2008

Av Linnéa - 30 juni 2008 22:02

Nu ska jag försöka sova, det blir nog inte lätt med de där två "nissarna" (Putte o Rickard) utanför fönstret. Har lite sovmorgon i morron, en halvtimme extre alltid något...

Av Linnéa - 30 juni 2008 21:33

...till byggfesten, jag gick nämligen och hämtade ritningen som låg på köksbordet när Putte bad mig, och genom den handlingen tyckte han att även jag hade kvalifiserat mig in i "byggfestgänget"... Hon som inte vill nämnas med namn kom med i det gänget också idag, hon hämtade markisolering med hästtransporten i Karlskoga idag...

Idag kommer bilderna visa en rörmokare i arbete och när Rickard lådsas durscha i vårt badrum...Hur jag tänker tillbringa sommaren(skämt) och att det  ser ut som en riktig byggplats här med "alla" företagsbilar. Tack för hjälpen Putte och "Systeryster"

Av Linnéa - 30 juni 2008 20:56

Oboy och jag har provsmakat årets första blåbär, GOTT! tyckte vi båda två. På vissa ställen verkar det bli en del blåbär och i år ska jag plocka...

Nu kan jag börja nedräkningen inför semestern. Fyra dagar kvar!!! Tänk att ha riktig semester, inte vara sjukskriven...

Av Linnéa - 30 juni 2008 19:29

I dag har jag hämtat mina saker på mitt förra jobb.Det känndes sorgligt att lämna det bakom sig, börjar bli van med avsked. Nu är jag inne i en mellan period i livet som sträcker sig några veckor framåt i tiden, sedan är det dax för nya prövningar...

Av Linnéa - 29 juni 2008 22:37

...Till Spanien... HURRA!!!! Det blev som jag ville GODNATT!

Av Linnéa - 29 juni 2008 21:33

spanien leder med 0-1 i halvtide genom mål av Torres i 33e minuten.... HURRA!!!

Av Linnéa - 29 juni 2008 20:45

NU SMÄLLER DET!


HEJA SPANIEN!!!!!!

Av Linnéa - 29 juni 2008 19:45

Idag har vi kommit långt. Avlopp och dränering är grävt och uppdraget i grusbädden.

Grusbädden är klar och fundamenten att gjuta i är på plats. Antagligen, om allt går enligt planerna så är det gjutning till helgen eller nästa måndag.

Tack för hjälpen! Tomas. Pappa, Patrik, Leif och Karolina...

Ovido - Quiz & Flashcards