Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Linnéa - 1 juni 2008 22:30

En lugn och skön dag. Vi tillbringade några timmar på stranden det var varmt, jag badade två gånger. Det blir varmare i vattnet för varje dag. Väl hemma så var det bara att sätta sig i bilen och åka till Degerfors. Handlade lit hämtade mat till Rickard. Laddade inför fotbollen med bl blågula punchrullar från Delicato... Första halvlek var rätt ok , resten var ett sömnpiller. helene och Olivia landade intill på vägen hem till Göteborg. Jag fick så goa kramar av Olivia, nästa gång vi ses kanske det finns en liten bebis också. När klockan närmade sig 21.30 var det dax för cykelturen med Oboy tempraturen var lagom och behaglig för både honom och mig... Tittade på Cirkus Zlatan på tv, han är ju sååå skön... Så himla osvensk i sitt sätt att vara, jag gillar honom...

Av Linnéa - 1 juni 2008 10:47

Idag har jag haft sovmorgon, jag vaknade 05.45 och var pigg, men gick inte upp utan lyssnade på Rymmaren en stund, för att somna med ipoden på. Magen har varit besvärlig hela natten och nu på morgonen, så det blir en lugn dag, tänkte lämna över ansvaret om Oboy på hans ägare idag... Nu har jag lyssnat klart på Rymmaren den var helt OK, kanske inte så kul att läsa men OK att lyssna på. Nu måste jag hitta en ny ljudbok att börja med. Rickard är hemma idag, vi kanska tar en tur till stugan. Vem vet!

Ovido - Quiz & Flashcards