Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Linnéa - 26 juni 2008 21:18

Det är ju inte varje dag som det är semifinal i fotbolls EM, men just idag är det så, och vår digitalbox behagar ha svag signal, det började i morse. Jag trodde i min enfald att detta problem skulle vara högt prioriterat i vår familj men inte då... Utan istället gick det av en kabet till parabolen när fasaden bröts bort OJ OJ OJ inte blev det lagat. Så nu har det gått sådär en halvtimme av matchen och här sitter jag... Tven i sovrumet går att titta på men det brukar inte bli så långvarit... Somnar så gott när tven är på...

Av Linnéa - 26 juni 2008 06:49

Tyskland vann och Åtorp vann... Bra! Ikväll ska Spanien vinna så känns det helt ok. Nu ligger Åtorp trea och har en match minder spelad än de andra. Själv såg jag inte matchen igår men har för en gångs skull fått en ganska bra redovisning av min sambo,(tror jag) som blev uttbytt i slutet av matchen, inte bra... för då gjorde Kristinehamn sitt 2-1 mål. Enligt mig (som är partisk) så behövs han på planen helt klart... Linus Mälman och Mikael Jönsson gjorde målen för Åtorp... "Åtorp som enligt tränaren gjorde en medioker insats i främst första halvlek". Karlskogakurriren 080626.

Tabellen tål att tittas på....

Ovido - Quiz & Flashcards