Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Linnéa - 5 juni 2008 22:16

Linda Bengzing i all ära, men en skön sommarkväll hemma med sambo och hund är inte att förakta. Vi grillade lite och jag åt en fläskkotlett och lite ris(än inget besök på akuten). Efter maten gav vi oss ut på en liten cykeltur med Oboy i den jumna kvällen. Fåglarna kvittrade och naturen höll på att falla till ro. Det var väldigt jobbigt att cykla, tänk vad fort det går att tappar orken när man inte är riktigt ok....

Efter cykelturen tog vi en snabbis till grannarna  för att lämna tillbaka cykeln och visa våra husritningar.....

Nu har jag just kommit in efter att ha invigt våran nya ogrässpruta, nu luktar det ättika på hela tomten och i växthuset...

Förresten så klippte Rickard gräset i måndags. Femte gången denna sommaren som vi klipper....

Av Linnéa - 5 juni 2008 10:21

Efter nästan två dygn på sjukhuset är jag hemma igen(redan igår faktiskt). Mår väl lite bättre, men är inte helt ok. Magen känns som... jag vet inte vad... Super jobbigt får jätte ont så fort jag äter eller dricker och inte hittade de något denna gång heller, proverna var inte ok i Mångads men sedan visade de inget. Ibland önskar jag att de kunde hitta något fel så jag kan få något som hjälper min mage....Ska ta det extremt lungt nu... Ingen fotboll igår för min del, men Åtorp vann med 3-2 mot Sifälla. Linda Bengzting uppträder i Kristinehamnsskärgård i kväll, en pickninck med goda vänner är planerad, men som det känns just nu så blir det inget av det....

Ovido - Quiz & Flashcards