Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Linnéa - 29 juni 2008 22:37

...Till Spanien... HURRA!!!! Det blev som jag ville GODNATT!

Av Linnéa - 29 juni 2008 21:33

spanien leder med 0-1 i halvtide genom mål av Torres i 33e minuten.... HURRA!!!

Av Linnéa - 29 juni 2008 20:45

NU SMÄLLER DET!


HEJA SPANIEN!!!!!!

Av Linnéa - 29 juni 2008 19:45

Idag har vi kommit långt. Avlopp och dränering är grävt och uppdraget i grusbädden.

Grusbädden är klar och fundamenten att gjuta i är på plats. Antagligen, om allt går enligt planerna så är det gjutning till helgen eller nästa måndag.

Tack för hjälpen! Tomas. Pappa, Patrik, Leif och Karolina...

Av Linnéa - 29 juni 2008 19:39

Nu vet jag hur en padda ser ut, vad den användes till visste jag redan. Vi har haft hjälp med paddningen av följande: Pappa,Tomas och Rickard.

Av Linnéa - 29 juni 2008 08:38

Jag har just intagit min frukost och undertiden roat mig med att titta ut genom vardagsrumsfönstret för att studera den stora grävmaskinen som lägger grunden till vårt utbygge. Det är inte utan att jag blir lite imponerad av Patrik (ni ser rätt Patrik!) som bemästrar denna maskin med milimeter presison genom att sitta och röra små spakar och knappar. Vore det jag skulle jag behöva en svängradie på en kilometer.

Snart anländer en ny maskin till bygget en "padda"...

Undrar hur en sån ser ut????


Ovido - Quiz & Flashcards