Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Linnéa - 12 juni 2008 23:16

På Lördag åker vi till Stockholm för att följa Sveriges match mot Spanien i Kungsträdgården. Hoppas på en enorm stämning, en bra match, fint väder och en mage som inte gör ont. Sverige tröjorna är inhandlade och klara för användning... Kanske träffar vi Karin där om inget annat dyker upp förstås (man vet inte vad som kan hända på Östermalm?). -Eller hur Karin!

Av Linnéa - 12 juni 2008 23:06

Åtorp vann med 4-0 mot Ekshärad efter en hattrick av Jonas Iwersen och ett mål av Linus Mällman... Det var lite publik på Åvallen i kväll om man inte räknar med konotten för i sådana fall var de världsrekord i publik. Det var mängder av knott.Rökarna rökte i skifft för att hålla dem på avstånd och björkslyn runt planen  var eftertraktade. Rickards mycket "rutinerade" farbror Leif hade med sig myggan(myggmedel) i bilen. Den hämtade han i halvtid och halva publiken lånade av den. Det kan man utnämna till dagens insats...


Denna fina blommbukett fick jag av Rickard...

Av Linnéa - 12 juni 2008 17:41

Idag fyller jag år!!! Åldersnoja? Lite i mina värsta stunder. Vad har jag presterat och utträttat under de här åren? Mamma har bjudit på lunch annars blir denna dag lugn. I morgon blir det kalas... Rickard spelar match i kväll mot Ekshärad så det passar inte att kalasa i kväll. Tack Elisabeth och Carolina för era grattishälsningar...

Det var ett tag sedan som jag var så här liten och beskedlig.

Ovido - Quiz & Flashcards