Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Linnéa - 10 maj 2008 20:25

Åtorps IF vann borta mot Säffle FF med 1-3. Bra med en borta vinst det är vi inte bortskämda med... Degerfors vann tydligen också mot Åtvidabetg med 1-0. Hur det har gått för de andra intressanta lagen vet jag inte. Återkommer...

Yr!

Av Linnéa - 10 maj 2008 12:21

I dag är jag yr i huvudet, kan bero på vätskebrist kanske, eller något annat. Ligger jag så snurrar det, sitter jag så snurrar det, står jag så snurrar det. Blir inte tal om någon bilkörning i dag. Det är riktigt äckligt att vara yr i huvudet.

Annars då... Åtorps herrar är på väg till Säffle för att spela match, brukar alltid vara med dit eftersom Säffle är en lite speciell stad för mig, men idag ballar jag ur...

Åtorps damer spelar hemma idag på Åvallen klockan 15.00, om jag orkar så blir det ett besök där. Även Degerfors spelar hemma idag, bara att hoppas på vinst. Rävåsensdamer har vad jag förstått en svår bortamatch idag mot Gustavs, även där behöver det bli vinst idag.

Solen skiner och det är ca 22 grader varmt, tyvärr känns inte solen som ett alernativ idag... Ska vara ok väder i morgon , men sedan blir det sämre, (nu var jag där igen och skriver om det där vädret som igentligen är helt ointressant för det blir som det blir). Måste helst göra lite kort idag, har några beställningar. Hoppas alla har en bra dag.... 

Ovido - Quiz & Flashcards