Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Linnéa - 16 maj 2008 15:24

Idag har vi varit till Ullared en bra dag som varit ännu bättre om inte min mage varit hemsk. Jag handlade minst. Den som handlade mest är svårt att veta det gick inte att få in så mycket som en grej till i bilen i allafall. Jag skulle köpa radar, men det glömde jag givetvis. Jag köpte bla en cykelpump till mamma, tändstickor till pappa , en termos till Patrik, födelsedagspresent till Marcus och inget till mig, bara massor med rengöringsmedel, disktrasor och andra nödvändigheter. En pannlampa och cykeldator var det onödigaste som kom med. Helene dansade bolldans på parkeringen och gjorde hela parkeringen gladare. Jag visade prov på mina historie kunskaper och gjorde hela bilen gladare. Vi var inne i Älvsered och där hittade jag jättefina skolavslutningskläder som inte passade, jag blir tokig... ska köpa ett tålt eller mammakläder för det är det enda som passar en tunna som mig!!! Lunchen blev i Tranemo. Och i år klarade vi oss förbi Åsarp utan att bilen gick sönder.

I Kinnarp gjorde vi ett stopp vid en yssig heminredningsaffär. Därifrån körde jag hem, Helen frågade minst tre gånger om jag hadde brotton hem.

Teliasmobilnät var trasigt så telefonenra fungerade inte, bara Helenas och det mäsktes jag har aldrig varit med om någon som får så mycket sms och samtal som hon, det skickas visseligen en del sms också. Vi hade bra väder ända tills vi närmade oss hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards