Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Linnéa - 26 maj 2008 22:16

Till helgen kommer nog Helene och Olivia hem. Ska bli kul att träffa dem, det var ett tag seda inte utan att man längtar efter "lillskruttan". Hon skulle behöva dela med sig lite av all den energi hon har till mig. Vi har pratat lite i telefon i dag. Hon berättade att hon läste en tidning och efter några frågor från mig så kom fram att det var en död människa i en grotta i tidningen. När jag frågade Helene vad det var för tidning så kröp det fram att det var Fantomen (Helene favorit tidning)..... Fantomen en tidning för en fyra åring? Ska hon bli som sin mor?????


Av Linnéa - 26 maj 2008 22:14

I kväll har jag pratat med några av mina vänner( behöver inte nämna namn för ni vet vilka ni är). Ni betyder mycket för mig, det vill jag ni ska veta.......


-Carolina eller mamma Elisabeth vi är några som undrar om du/ Carolina kommer hem något i sommar? 

Av Linnéa - 26 maj 2008 16:10

Det känns som man ännu en gång är tillbaks på ruta ett, när ska jag bli frisk och få må bra...

Av Linnéa - 26 maj 2008 10:02

Degerfors vann äntligen. borta mot Mjälby. I och med det så lämnade de botten. RIK dam förlorade hemma mot Ludvika som låg sist i serien. Bråtens damer lyckades fixa oavgjort mot Arvika som tydligen var väldigt rutinerade med flera fd Mallbacken sperare och som krav i laget en minimiålder på 26 år (låter som ett lag för mig). Åtorps damer förlorade borta mot Hertzöga med 3-1. Hertzöga  leder den serien. Åtortps b-lag förlorade i lärdags mot Ängebäck med 2-1. Umeå förlorade mot Frankfurt som där med vann Wommens cup 2008.

Ovido - Quiz & Flashcards