Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Linnéa - 14 maj 2008 21:04

Åtorp vann med 3-2 mot Hertzöga nu i kväll, de vände ett 0-2 underläge till 3-2 genom målskyttarna Jon, Linus och ?. jag missade de två första målen för jag var tvungen att kolla på Damernas träning, GUUUD va sugen jag blir. Karin var där det var kul att stå och tjata med henne, vi planerar en riktig rejäl utgång i sommar, då vi ska bli brakfulla och skämma ut oss (moget att planera det eller hur?) Åter till matchen, det blev otroligt spännande i slutet och inte allt för genmtänkta kommentarer kom från sidan av planen... slutet gott allting gott. Denna gång var det en  ok spelare som fick priset som matchens lirare, det är väldigt sällan som jag tycker det...

Av Linnéa - 14 maj 2008 18:36

Vad ska jag välja för att komma till fotbollen?

Borde välja att gå eller cykla men...

Av Linnéa - 14 maj 2008 18:28

...att jag inte ska skriva ett ord om vad som hänt i dag. Sitter vid datorn och lyssnar på de nykläckta inneboende, vilket liv det är på dem... Ska snart åka till Åtorp och titta på fotboll fast det känns som det kan kvitta blir så jävla irriterad av att stå där och höra  dumma komentarer från folk som tror de  kan allt om fotboll. Hoppas Karin är där, fick ett sms från henne förrut har inte hunnit svara än...

Rabbarberpaj och vanlijsås är gott! Denna bild kommer framkalla komentarer från bl hon som inte vill nämns med namn "men bantar inte du"...

Ovido - Quiz & Flashcards