Alla inlägg den 27 april 2008

Av Linnéa - 27 april 2008 22:15

AIK van mot Gefle i dag ...Bra tycker jag...

Av Linnéa - 27 april 2008 20:45

Har precis haft en diskussion med min syster om min enlig henne självutlämnande blogg, så för att göra henne till viljes så har jag valt att sensurera henne. Från och med nu så är min syster "hon som inte vill nämnas med namn" (lånat från Harry Potter, han som inte får nämnas vid namn). Till alla er andra som känner sig utlämnade här på min blogg vill jag bara säga att det är inte min mening att ni ska bli förföljda av galningar(som min syster tror att hon ska bli). Har ni några åsikter om detta så vill jag gärna veta det. Vill ni också ha allias så hör av er. Det finns ju flera figurer i harry Potter att andvända sig av. Alla kort som är utlagda har jag bett personerna i fråga om lov innnan jag lagt ut dem. Till alla er andra vill jag bara säga fortsätt gärna läsa min blogg självutlämnande eller ej. Om ni fortfarande är intresserade av att vet när jag sover dåligt, städar eller har ont i magen vill säga...

HUR STAVAS SENSUR eller CENSUR? Carolina kan du hjälpa mig? Grattis i förskott förresten, återkommer i morgon om inte du också vill bli bortsencurerad?

Av Linnéa - 27 april 2008 17:56

Nytt för i år är att åtorp har ett damlag igen, det var några årsedan sist. Jag har ett förflutet i bla Åtorps damlag. Det är jättekul att de gör ett nytt försök. Många unga duktiga tjejer finns det, men om de räcker till för div fem är svårt att säga. I vilket fall som helst går det bla  att konstatera att viljan finns och även en del talang. jag tror att det var orken som tog slut på en del håll. Det var ganska stillastående och mycket spel på mittplanen och mot Åtorps mål, men inte många farliga avslut, utan mest kamp om bollen på mitten. de mötte ett väldigt tamt div tre lag i Bråten som uppenbart kommer få det mycket svårt i div tre om detta var deras a-lag villsäga. Det går inte att förneka att jag blev jättesugen att damma av skorna igen och göra en comback. Jag har ju aldrig sagt att jag slutat, men däremot har jag ett uppehåll på obestämd tid. Emma som står i mål i Åtorp är jätte duktig och det är ju på den positionen jag spelat och vill spela om det skulle bli så. Hoppas att Åtorp klarar av att lyfta sig ett hack till för det kommer nog behövas. Om min 25 åriga fotbollskarriär får en fortsättning återstår att se...

Av Linnéa - 27 april 2008 15:31

Jag har pantat burkar och blivit 335,50kr rikare. Jag har varit på återviningsstationen. (den var inte ned på listan). Jag har gått med Oboy, lagat mat, dammsugit och torkat golven, kört en torktummlare och klockan 16.00 ska jag kolla på Åtorpsdamlag när de spelar match mot Bråten. Jag tittade aldrig på åtorps herrar, men ska försöka se Gefle- AIK(tror jag det var).

Sedan kanske jag ska ta det lite lugnt vem vet.

Vinterdäcken är ur plockade och lådan till trädgårdsmöblerna är öppnad... Tvätten kanske viker sig själv om jag väntar tillräckligt länge och det har små regnat lite så gräset fick vara... Just det skrivaren den hade jag glömt... Gör intressant att veta , ganska onödig info att fylla era hjärnor med , men i brist på annat så får det bli såna saker på min lilla blogg...

Av Linnéa - 27 april 2008 08:30

1. Plocka ur vinterdäcken ur bilen

2. Åka och panta burkar

3. Klippa gräset

4. Dammsuga och torka golven

5. Vika tvätt

6. Titta på fotboll 13.00

7. Titta på fotboll 14.00

8. Titta på fotboll 17.00

9. Laga mat 

10. Gå med Oboy

11. Skruva ihop trädgårdsmöbler

12. Instalera skrivaren

Inte i dena ordningen kanske, vore synd om Oboy. Får nog prioritera bort något tror jag... 

Ovido - Quiz & Flashcards