Alla inlägg den 2 april 2008

Av Linnéa - 2 april 2008 20:19

...en seat. Helene har haft två stycken Seat Alambra(tror jag) den första var en blå med atomatväxellåda. Växenlådan rasade när de var på väg hem från Tyskland bilen var ful med sprit och det var lördageftermiddag och inget var öppet i Danmark.... De reparerar bilen för massor med pengar... säljer den och köper en ny likadan grå med manuellväxellåda... För en liten stund sedan ringde Helene och talade om att växellådan har rasat på den med i dag... Denna gång satt de ut bilen som den var på blocket... den såldes på en gång och det ringer som sjutton hos dom... Snacka om otur med Seat... Och jag som tycker att mitt liv är jävligt just nu...

Av Linnéa - 2 april 2008 20:02

Föresten vill bara säga att det är roligt att det är  många som läser min blogg.... Jag upskattar det och tycker det är väldigt KUL...

Av Linnéa - 2 april 2008 19:57

Hela våran lilla familj gav oss iväg på en skogspromenad som innehöll allt från färska vargspår till ett vackert exemplar av skägglav i ett träd... Det var härligt att få röra på sig det har ju blivit extremt dåligt med den saken sista månaden. Men nu är jag på gång igen... Tog några fina bilder(enligt mig själv). Jag tycker om skogen, den gör att jag känner lugn och harmoni, vilket är två saker som inte finns i mitt liv just nu...

Av Linnéa - 2 april 2008 17:20

...dagen har erbjudit massor med trötthet och huvudvärk, inga kloka eller okloka beslut har tagits. Det har med andra ord inte hänt något. Ju närmre fredagen kommer ju mer ont i hjärtat gör det att lämna Herrgården, barnen, personalen, gården och huset. Jag har haft förmånen att jobba på stans bästa förskola och skulle gärna vara kvar om jag fick... Men nu väntar skolans värld med allt vad det innebär. Tänker ta mig en stärkande promenad i det fina vårvädret +9,5 grader...

Av Linnéa - 2 april 2008 06:55

...det är sant jag sitter här vid datorn innan jag ska åka till jobbet. Är uppe extra tidigt har inte sovit något i natt heller, hoppas jag kan kompa i eftermiddag. Livet är lite rörigt just nu och det resulterar i att jag försöker lösa alla världens problem på nätterna... Huvudvärken vill inte ge med sig. Vi får väl se vad denna dag har att erbjuda...

Ovido - Quiz & Flashcards