Alla inlägg den 4 april 2008

Av Linnéa - 4 april 2008 19:21

Nu börjar denna fredag att gå mot sitt slut som så många fredagar förr är jag ganska så trött. En del nya intryck har det blivit idag. Har varit och hälsat på på mitt nya jobb som verkade helt OK. Jag har även tagit ett jobbigt avsked från Herrgården med barn och personal, som tur är finns de kvar så jag kan hälsa på. Som minne fick jag en jätte fin blomma (vars namn jag inte kan stava till). Nu väntar lite kvällsmat och någon timme i soffan.

Av Linnéa - 4 april 2008 06:55

Varför är det så svårt att gå upp på fredagar? Segt kan man säga. ska fika med karolina efter jobbet i dag ska bli kul det var ett litet tag sedan sist. Hoppas på en lugn fredagskväll. Vill ladda för min resa till Avesta i morgon. Nu bär det iväg till jobbet om en stund... ha en bra dag det ska jag försöka att ha...

Ovido - Quiz & Flashcards