Alla inlägg den 19 april 2008

Av Linnéa - 19 april 2008 15:40

Min mage har total krachat nu på eftermiddagen och jag som ska bort klockan 17.00 Petra "Kaffebönan" har 40årskalas i kväll i Åtorps byggdegård. Det ska bli trevligt, men det är så typiskt med min mage. Nog för att den är stor, men nu känns den dubblet så stor och svullen som annars. I morgon ska jag försöka lämna mina kort till Petra, sedan ska jag åka till stadium fick nämligen en rabbatkupong om man köpte två par skor så får man det treedje gratis...

Är supernöjd med håret Lina på Hon och han är suverän, kan rekomenderas. Nu har jag lite dötid som antagligen kommer tillbringas på toa....

Av Linnéa - 19 april 2008 09:25

Ska iväg till frissan i dag , snart klockan 10.00 min kära sambo frågade - ska du klippa dig kort? NEJ -ska du ändra frisyr? NEJ, undrar vad han menade med dessa frågor? Jag trivs med min frisyr, tydligen inte han... Ögonbrynen ska plockas också och det gör ju så ONT...

Ovido - Quiz & Flashcards