Alla inlägg den 20 april 2008

Av Linnéa - 20 april 2008 16:59

Det känns som om jag alltid är påväg någonstans, tröttsamt, hinner aldrig dtanna upp och njuta eller känna efter. Denna helg har varit enormt stressig, måste ändra på detta innan det brakar iväg...

ont

Av Linnéa - 20 april 2008 09:12

kalset var jätte trevligt, många olika människor KUL. Tyvärr var inte min mage i form så vi åkte mem strax före 24.00, men jag hoppas partyt på gick mång timmar efter det. Jag har fortfarande ont och det sitter jämt nunder revbenen på min högra sida, det hugger som det satt en kniv där... klockan 5.30 hoppade Rickard ur sängen för patrik skulle komma och täckdika mm idag. Vet inte riktigt när de drog igång men tidigt var det. Idag fyller Sussi år så det blir kalas i eftermiddag. Nu är det frukost som gäller och lite nyhetsmorgon, känner mig lite off så jag måste sätta mig in i vad som händer i världen...

Ovido - Quiz & Flashcards