Alla inlägg den 7 april 2008

Av Linnéa - 7 april 2008 21:25

...på nya jobbet gick bra, trevliga barn och kollegor. Fick en egen nyckel som  enligt vaktis var en anti stress nyckel, man fick inte ha brottom när man låste upp för då funkade det inte, ska bli spännande att pröva imorgon bitti 6.30 Han med ett besök på företagshälsovården mitt på dagen, fick påfyllnad på TBE vaccinet. Är trött ska gå och sova nu, struntar i hur det går i första finalmatchen mellan Linköping och HV71...

Av Linnéa - 7 april 2008 19:56

Vi kom på att vi har ett hus med uthus som inte är försäkrat. Hoppsan!!! hur gick det till???? Så ikväll har vi haft besök av en gubbe från folksam, så nu är vi försäkrade uppöver öronen , det kunde ha blivit lite till om han fått som han velat. Det går att försökra sig mot allt och försäkra allt det är helt klart... Jag tyckte han kunde ge oss två brandvarnare men vi fick en penna lite DÅLIGT.

Av Linnéa - 7 april 2008 09:10

Då var det snart dax att åka till nya jobbet... Känner mig orolig. Skulle behöva ha allt stöd jag kan få idag. Om jag ber er tänka på mig mellan klockan 11.30 och 16.30 så känns det säkert bättre....

Ovido - Quiz & Flashcards