Alla inlägg den 25 april 2008

Av Linnéa - 25 april 2008 23:42

Jag satt och tittade på nyhetsmorgon igår, då var det en debat om självmord en tjej berättade att hon gogglat på självmord och komit in på de mest skrämande sidor hon sett. Var med jag gjorde samma sak. Jag fick upp en sida som listat de fem populäraste sätten att ta sitt liv på, det fanns en lista över kända människor som tagit sittt liv och på vilket sätt de gjort. Det fanns också tips på vilka saker i ditt hem som man kan andvända för att ta sitt liv, hur man ska få tag på olika tabletter och hur man ska göra för att inte kräckas upp dem. Det gick också att lämna tips och ideer på andra sätt att ta sitt liv.... JAG TRODDE INTE MINA ÖGON. Detta är vad ungodmmar idag kan ta del av, även andra människor. Skrämande jag kan inte låta bli att undra vem som tillhanda håller denna sida och hur den eller dom är funtade i huvudet, vad är syftet och målet? Det finns många människor som tycker livet är tungt ibland, hur hanteras denna information av dem ska det vara så lätt att... Jag saknar mer ord för vad jag tycker om detta. mer än att det är FÖR JÄVLIGT...

Av Linnéa - 25 april 2008 16:58

Vet inte om ja nämnt detta förrut, men det är många av våra kompisar so har fått eller ska ha barn i år. Kul! Maria har ju redan fått lilla Sofia. Helen och Karolina ska ha med fem veckorn mellanrum. Helene 1/7 och Karolina 5/8. Helene till höger och Karolina till vänster.

Av Linnéa - 25 april 2008 10:28

Nu har jag flyttat hemifrån. Det var kanske på tiden? Jag har lämnat det stora röda huset i Rudskoga även teoretiskt... Och flyttat till det lilla vita huset i Degeforskommun (Åtorp). Från Kristinehamnskommun till Degerforskommun... TUR att jag bor kvar i Värmland.

Ovido - Quiz & Flashcards