Alla inlägg den 1 april 2008

Av Linnéa - 1 april 2008 18:48

Grillen är igång och kycklingfilérn ligger i marinad. I ugnen står det potatisgrateng och hasselbackspotatis. Solen har inte gått ner bakom skogen än så det är riktigt varmt vid husväggen. Ibland känns livet rätt ok faktiskt...

Av Linnéa - 1 april 2008 13:13

att jag börjar någonstans på Djurgårdsskolan på måndag, jag ska jobba 75% april månad, sedan blir det nog heltid. Pratade med rektorn nu, det verkade lite snurrigt han viste inte vad som kommer att gälla i höst, om han kunde ge mig heltid!!! Jag upplyste om att jag har en heltids tjänst i kommunen. Känns lite konstigt att göra ännu ett uppbrott, denna gången är det värr än sist här trivs jag till 100% jag har börjat få tillbaka mitt självförtroende, barn och kollegor är underbara kommer att sakna dem jätte mycket...

Av Linnéa - 1 april 2008 13:09

You are friendly, humorous and full of energy. You are open-minded and do not care for minor details. Your weak point is your hot temper. Your Love, You are willing to start off in one-sided love affairs because you strongly believe that you will eventually win his/her heart. On the other hand, once you are together, you always want to do things your way, which is often the fire starter. You usually run in and out of love quickly.

Ovido - Quiz & Flashcards