Alla inlägg den 11 april 2008

Av Linnéa - 11 april 2008 23:09

Det finns två anledningar till att jag tycker Linköping ska vinna SM-guld i Ishocky istället för HV71.

1. Om Linköping vinner så betyder det att Färjestad blev utslagna i semi av sevenskamästarna 2008...

2. I HV71 spelar Johan Davidsson och den tål jag inte... 

I kväll vann Hv71 efter förlängning, INTE BRA. Igentligen så är det inte super interssant längre när inte Färjestad är med, men som sportfåne måste man ju titta och ha en åsikt... 

Av Linnéa - 11 april 2008 17:53

...har jag varit idag... får se om det blir nått mer.

Av Linnéa - 11 april 2008 10:48

Idag har jag lite sorg. Mora kom inte tillbaka till elitserien... Jag gillar Mora. Färjestad är givetvis mitt lag, men Mora har en liten plats i mitt lilla/gula, Svart/grön/vita hjärta. Efter att ha kollat in Carolinas storebrors blogg så blir även jag lite sugen på att ge mig in i debatten om hur det ska gå för Degefors IF i superettan. Jag kan inte just nu ge något specefikt tips behöver göra lite bakgrunds forskning först. Men jag är en obotlig optimist när det gäller "mina" lag. Ska även ge mig på ett experttips om Åtorps IF som i år är kvar i div fyra. Expert var väl att ta i från att förra året knapt ha missat en match så har jag inte sett en enda i år. Jag ska göra mitt bästa för att ge lite info. från insidan, men han är svårflörtad den där ÅIF lagkaptenen...(förra årets kapten).

Ovido - Quiz & Flashcards