Alla inlägg den 26 april 2008

Av Linnéa - 26 april 2008 19:35

har sovit en stund nu i eftermiddag. sov dåligt i natt. Igår kväll tittade jag in en stund till flickorna på vinprovningen. sedan åkte jag hem för att sova. Just som jag somnat ringde mobilen och sedan vanliga telefonen. Det var Helena och petra som inte kom in på min bilddagbok och de var så sugna att se den mitt i natten. sedan sov jag bara väldigt lätt. Oboy gnällde i omgångar. När jag tittade på klockan och den var 04.00 började jag fundera lite på vart Rickard var (de hade varit på Wickan). Ju mer klockan blev ju mer irriterad blev jag, han kunde ju skicka ett sms eller nått. Klockan 04.45 just som jag slumrat till ringer telefonen. Det var han som ville bli hämtade i Åtorp hos Martin och Lotta. Glöm det!!! 05.30 dök han upp i sovrumsdörren för att tala om att han var hemma och skulle ge sig iväg och harva. Då hade jag fått nog. Jag upplyste om att man inte gör så utan att han skulle gå och lägga sig, sen tog jag örpropparn och tryckte in i mina öron och somnade. 9.00 gick jag upp och gissa vem som låg i arbetskläderna i soffan och sov... Det är så typiskt att vilken tid på dygnet han kommer hem så måste han väcka mig. Det går att koma hem tyst och försiktigt och bara gå och lägga sig, det vet jag funkar för så gör jag.

Av Linnéa - 26 april 2008 09:02

Which Football Player Are You??Create your own quiz Steve "Oggy" Ogrizovic Steve
You are a model professional never missing a days training. You have managed to break your nose a record 8 times giving for an uneasy and awkward appearance. You defy the ageing process and are currently prolonging your 47 year career against the advice of everyone.

Ovido - Quiz & Flashcards