Alla inlägg den 17 april 2008

Av Linnéa - 17 april 2008 20:33

I går morse när jag vaknade kände jag att det sved i halsen, men det gick över under dagen. I morse var det samma sak. denna gång gick det inte över, känner mig trött och hängig så jas ställde in den super intressanta föreläsningen som jag skulle på i vallakyrkan i Degerfors i kväll. Livet handlar ibland om prioriteringar för att vardagen ska fungera så prio ett för mig nu är att vara på jobbet varje dag. Min hals har fortsatt att besvära mig under kvällen så jag tog och gurglade mig i en Wisky åååå FY FAN vaf otäckt det var, grimagen (vet inte hur det stavas) sitter kvar i ansiktet än...


Så till något annat, jag har varit med barnen på gympan och spelat brännboll idag, läraren tycket vi kunde vara dommare men vill jag vara med så fick jag och det är klart jag ville, så jag var med i det laget som det fattades en. Kul tycket jag men konstigt tyckte nog både kollegor och barn, men det bjuder jag på... 

Av Linnéa - 17 april 2008 20:32

Här kommer no2.

Av Linnéa - 17 april 2008 20:29

Här kommer två av mina senaste kort.

Av Linnéa - 17 april 2008 13:58

Idag är jag så trött att jag känner mig sypfärdig. Det var en hektiskdag igår var inte hemma förrän vid 20.00 och då hade vi besök av vårt gudbarn Anton, hans pappa och storasyster. Det som är konstigt är att så fort jag sätter foten innaför dörre så slutar de båda herrarn rickar och Patrik att fungera som ansvarstagande människor. Det slutade med att jag lagade mat, gav barnen glass, hämtade målarböcker, sminkade barnen, målade ansiktsmålning, läste bok och torkade glass från munnar. Allt medan herrarna satt i soffan och kollade på TV...

Anlrdningen till att jag har ont i min arm är att jag hjälpte en kompis och henns son att sätta upp stuttsamttan de köpt av mig, det blev en del dragande i fjädrarna för att få dem att fästa i mattan. TRÖTT SKA VILA en stund, (första gången denna vecka)

Ovido - Quiz & Flashcards