Alla inlägg den 30 september 2008

Av Linnéa - 30 september 2008 20:34

Nu är vi igång med bygget igen.Isoleringen av väggarna påbörjades och blev klart i kväll. Som sagt full fart...

Av Linnéa - 30 september 2008 20:29

Det gick så bra idag på friidrotten. Vädret var inget vidare men alla kämpade ändå.Jag är så stolt över mina elever. I morgon ska vi fira med glass. Kan inte avslöja resultatet i dg för det är hemligt tills imorgon...

Av Linnéa - 30 september 2008 07:39

I dag är det dax för årets stora idrottshändelse. Vi ska tävla i friidrott mot två andra skolor. Min klass har tränat en del, så jag hoppas för deras skull att det går riktigt bra (jag skulle ljuga om jag sa att inte jag vill att det ska gå bra också). Det ser ut att vara riktigt kyligt ute, frost på marken. Igår fick jag skrapa bilrutan för första gången. Hoppas på en riktigt mysig dag tillsammans med "mina" elever.

Ovido - Quiz & Flashcards