Alla inlägg den 9 september 2008

Av Linnéa - 9 september 2008 23:02

Det blev lite svamp på promenaden idag, men Oboy ska adrig mer få följa med. han gillar inte att gå i skogen och plocka svamp, han vill vara lös. När jag gick hem så mötte jag två personer med varsin påse på väg för att plocka svamp. Gissa om det känndes bra att vara före dem i skogen. Det blev kantareller, Champinjoner och trattisar. Nu ska det bara rensas och det är inte kul...

Av Linnéa - 9 september 2008 22:52

Ännu en skaparkväll till enda. Trodde aldrig jag skulle hamna i den situationen att behöva gå på kurs för att få något kreativt gjort. Men tiden räcker inte till på vardagarna inte på helgerna heller för den delen. Så nu får jag planera in speciella tillfällen för pyssel, HEMSKT...

Det blev två fotolayouter, en på Olivia och en på mig och systeryster. Det märktes att det var ett tag sedan jag gjort layouter, kändes som en nybörjare igen... Den 13/10 är det dax igen. Och nästa scrappmässa är sista helgen i oktober tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards