Alla inlägg den 18 september 2008

Av Linnéa - 18 september 2008 20:05

JAG MÅSTE HA EN NY DATOR! Denna är så seeeeeg.....

Av Linnéa - 18 september 2008 20:01

Har så ont i halsen, yr i huvudet och är riktigt risig. Men jobbar ändå! I morgon har jag en dag på förskola på programet, börjar 07.00 och slutar 15.30 sedan blir det sängen och kurrera sig hela helgen för att orka med nästa vecka... Ingen frånvaro får man ju ha i dagens läge, inte bli sjuk!

Av Linnéa - 18 september 2008 19:44

Det finns så många ruttna och falska människor i denna värld! Jag blir så arg, ledssen, förtvivlad och förbannad. Det finns inte ord att beskriva mina kännslor just nu. Vuxna männskor som sviker förtroenden. Falskeht för att rädda sig själv och döva det dåliga samvetet. Skitprat och ryktesspridening... Fy sjutton! Jag är inte ofelbar och oskyldig själv,det händer att man pratar om andra människor med andra, men jag gottar mig inte i andras olycka. Och jag passar mig för att föra rykten vidare. bakom varje rykte och skitprat finns det människor med känslor... Jag lovar mig själv att inte prata och hålla mig neutral samt att säga ifrån när skitprat förekommer, inte lätt men det får bli ett "uppmåendemål" för mig som person...

Konsekvenserna av rykten och skitprat kan bli förödande och jag vill inte bidra till det, livet är för kort för sådant...

Ovido - Quiz & Flashcards