Alla inlägg den 16 september 2008

Av Linnéa - 16 september 2008 22:20

De senaste dagarna har jag förärats med underbara bilder på de små änglarna Oliva och Freja från Landvetter. Det är så uppiggande att få små bildhälsningar på mobilen. Jag skanar dem mycket, men snatr får vi ses igen och fram tills dess får jag se fram emot fler bilder...

Av Linnéa - 16 september 2008 22:15

Efter några hängiga dagar är det dax att hosta upp sig lite. Trots en begynande förkylnig, med snuva, halsont och rethosta. Men det är väl inget som lite gurglande i wisky kan bota(wisky botar allt enligt Rickard, revolution för läkemedelsbaranchen). Var uppe strax efter 05.00 och gurglade mig i morse observera jag svalde inget... Än har inte dundermedecinen gjort så stor verkan, men alvedonen för huvudvärken hjälpte...

Av Linnéa - 16 september 2008 22:10

Idag fyller Linda 33år, min själsvän! Vi är vänner från gymnasiet, tycker och tänker ganska lika. Linda betyder mycket för mig, jag önska vi träffades lite oftare. Stora grattis kramat till dig Linda från mig...

Ovido - Quiz & Flashcards