Alla inlägg den 2 september 2008

Av Linnéa - 2 september 2008 21:21

Igår började stegtävlingen på jobbet, vi ska tävla mot de andra arbetslagen i skolområdet. Idag har jag gått över 16000steg och igår 11742steg. Det finns någon eller några i arbetslaget som har glömt ta på sig sina stegräknare. Tävlingsmänniskan i mig lider och kvider kan jag tala om...

Av Linnéa - 2 september 2008 17:07

En fråga till Maria Kroon: Vilken Pizzeria är det jag ska akta mig för? Lägg en lapp i lådan om du inte vill avslöja här!!!! Tycker synd om dig att du är taskig i magen. Om du läser detta så krya på dig. Vill passa på att önska RIK´s damer lycka till än en gång inför slutspurten, och grattis till segern i helgen mot Kumla.

Av Linnéa - 2 september 2008 16:42

Idag fyller två av mina nära och kära år. Jessica fyller 33år och O´boy fyller åtta år. Ett stort grattis till dig Jessica kram från mig!

Ovido - Quiz & Flashcards