Alla inlägg den 28 september 2008

Av Linnéa - 28 september 2008 21:52

Det har varit marken i helgen. Det är kul en tradition har blivit att hjälpa till på Kaffebönan några timmar under dagen. Samma sak i år det var ganska lungt i början av vårt pass, men sedan brakade det lös. massor med folk JÄTTEKUL!

Här är gänget som kämpade på under förmidagspasset.

Av Linnéa - 28 september 2008 21:46

-Hej hur är det med dig? jag svarar genom att berätta hur jag mår. -Jag viskar för att du inte ska få värr ont i huvudet säger omtänksamma goa Maria. Sedan säger Maria, jag skanar din blogg du får inte vara borta så länge ifrån den. Jag blir glade det visar att någon läser och snaknar mig och mina ord eller om man vill kalla det ordbasj. Helene brukar skickat sms och frågat om jag ligger på sjukhus när jag inte skrivit på någon dag. Jag vill bara tala om att ni alla goa vänner betyder massor för mig, vad skulle jag vara utan er???? STORA KRAMAR!

Ovido - Quiz & Flashcards