Alla inlägg den 19 september 2008

Av Linnéa - 19 september 2008 23:16

Jag är nog en liten hypokondriker (tror jag). När jag skulle ta på mig pjamasen märkte jag att hela min navel var röd, i och runt. Då slog det mig att för ca 14dagar sedan upptäckt jag en fästing i naveln, den var lös men hade hunnit suga lite blod för den var större än liten (fattade ni den). Och nu upptäckte jag detta röda... Så nu har jag nog borrelia, jag har googlat borrelia, den syntom som stämmer på mig är yrsel och huvudvärk, det står inget om ont i halsen och hosta... Vi får väl se när ledvärken, ansiktsförlamningen och hjärtproblemen kommer. Hjärnhinneinflamationen teb är jag vaccinerad mot... För att vara lite allvarlig så får jag kanske kolla upp det om det röda inte försvinner...

Ovido - Quiz & Flashcards