Alla inlägg under mars 2008

Av Linnéa - 9 mars 2008 22:06

Har inget vetigt att skriva men skriver ändå. Imorgon är det måndag och jag ska jobba igen efter min sjukdom, känns rätt ok. Vi har utedag och det ska ösregna hela dagen men det känns också rätt ok. Har sådan bedrövlig hosta än speciellt när jag är ute, om den håller på så kan det bli en hostig dag imorgon....

Av Linnéa - 8 mars 2008 22:09

Vi hade en liten trädgårdes städning i går eftermidag, det var lungt och kontrolerat ända till Pär dök upp. Då började eldningen på allvar, han gick lös på allt brännbart han såg så tillslut blev det en jätte brasa som det pyrde i än idag. Vi samlades runt brasan för att grilla korv och prata det var riktigt mysigt. Kvällen avslutades framför tv med andra chansen och Carolas respass ur tävlingen, säga vad man vill men hon kan sjunga.... Sedan kan man ju tycka och tänka en del. Så kan en Lördagskväll på landet se ut...

Av Linnéa - 7 mars 2008 11:31

Idag har jag fått sett dem.... ultaljudsbilderna på karolina och Tomas bebis, ååå det var så kul, jag såg näsa och mun de var så himla tydliga, såg pricis ut som en liten kille som simmade omkring där inne. Det gjorde att jag glömde bort min egen övergående sjukdom ett tag...

Har fått börja ta astmamedicin igen efter så där 10 år inte kul men hoppas det är övergående och att det gör att det blir lättare att andas...

Av Linnéa - 6 mars 2008 14:29

Enligt min stora syster så är jag frisk idag! Bra då vet jag ! "-det tar 24 timmar för pencelinet att verka sedan efter två dygn så är du bra." "-säger dom".... (Citat min stora syster som är sjuksköterska och vilka dom är vet jag inte) Undrar om individen har någon plats i hennes insnöade lilla sjukhusvärld? Jag är bättre idag helt klart, men hostar som en tok så fort jag kommer utanför dörren... Men enligt dom..... så är jag helt frisk....

Av Linnéa - 4 mars 2008 10:28

-Det här låter inte så bra, du har början till lunginflamation sa docktorn till mig igår... jaha du tänkte jag en sjukdom som jag aldrig har haft förr och aldrig mer vill ha, för fy sjutton... har feber i dag med. Men inget ont som inte har något gott med sig... jag har gått ner nästan fyra kg... Tack för alla krya på dig hälsningar ni ska veta att de värmer.....

Av Linnéa - 3 mars 2008 09:36

ca 39 graders feber, hosta och värk i lungor och luftrör. Ska till läkarn klockan 11.00 hoppas på ett mirakel....

Av Linnéa - 1 mars 2008 16:45

Är så sjuk, håller nästan på att dö tror jag. Hosta och snuva....

Ovido - Quiz & Flashcards