Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Linnéa - 23 mars 2008 12:04

Denna dag känns som en lååång dag... Jag har just gått upp och avslutat min frukost, vädret är kanon och om någon timme är det mat hemma hos mamma. skulle kunna tänka mig att vila en stund till men... Får hitta på något annat. Igår blev äntligen Färjestad klara för semifinal, det var en J-tur efter kaoset i torsdags, för någora minuter så hatade jag allt vad konståkning och isdans heter, det var ju deras fel att Färjestad mötte frölunda i Frölundaborg istället för Scandinavium. I Frölundaborg fungerade ju ingenting, inte lampor och inte klockan... Nu har hatet mot konståkningen släppt och jag kan titta i kortare stunder, om jag ska vara ärlig så är det inte min typ av sport, jag kan tycka att de har fina kläder och att de är duktiga på att åka skriskor men blir lätt uttråkad. Nog svamlat för nu...

Ovido - Quiz & Flashcards