Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Linnéa - 15 mars 2008 22:16

Visst var det rätt låt som vann. Jag måste säga att jag trott på Charlott Perreli hela tiden, fast Linda Bengzing också är en favorit, mest för sitt lättsamma sätt och hon sjunger bra.... Nu tror jag att Sverige vinner hela tävlingen, men det var jag övertygad om förra året också. Vi vet ju hur det gick då...

Av Linnéa - 15 mars 2008 18:12

Vi har stopp i avloppet ,UTE. Så nu är Patrik här och gräver upp hela skiten...

Typiskt att det måste hända en lördag , vågar inte tänka på vad det kommer att kosta med en grävmaskin en lördagskväll, men varför bry sig än äger vi ju inte huset....

Men en rolig sak har hänt jag har nämligen hört lilla Sofia idag genom telefonen. Hon "muttrade"och "gnölade" lite när jag pratade med Maria...

Av Linnéa - 15 mars 2008 15:50

Idag har jag varit kreativ, jag har tillverkat två påskkort och två grattiskort. En gång idag har jag varit utanför dörren för att ta en nypa friskluft, för att sedan återvända till sport på tv eller mitt pysselbord. Dagen är inte slu än så vem vet det kanske blir något mer gjort....

Ovido - Quiz & Flashcards