Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Linnéa - 26 mars 2008 17:36

Jag  (Rickard under jaktsäsong) har en överaktivhund (diagnosen är ställd av mig). Idag har jag gått tre kortare promenader och en lite längre och han är inte nöjd. Vid varje korsning eller väg som jag gått åt ett håll har han gått åt ett annat allt för att komma så långt hemifrån som möjligt. Jag brukar gå en långpromenad om dagen men har tyvärr varti lite lat på sista tiden. Men det spelar ingen roll hur många mil jag går Oboy vill ändå gå längre, han är bättre än vilken annan gymmaskin som helst. Det kan bara bli väldigt tröttsamt med en hund som aldrig är nöjd när det gäller motion, när jag själv är mer än nöjd. De stora bruna ögonen följer vare steg och rörelse jag tar... Just nu ligger han på sängen i kontoret och suckar djupt när jag siter vid datorn. Han är världens sötaste men ack så jobbig...

Av Linnéa - 26 mars 2008 10:17

Idag skinner solen så jätte mycket, det gör ont i ögonen mot den vita snön. Som sagt har jag semester idag med SKÖNT. Igår fick jag tillbaka min bil från glasmästaren, vilken skillnade det var jag ser ju allt helt klart genom vindrutan nu, aha är det så världen ser ut??? Ska faktiskt ge mig ut på en lite längre provtur. Kanske blir det Karlstad kanse inte vem vet vart vägarna bär idag...

Ovido - Quiz & Flashcards