Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Linnéa - 25 mars 2008 22:25

Nu är den första av två semesterdagar till enda. Vad har jag gjort? Inget och allt är ett sätt att samanfatta dagen, det blev ingen gardrobrensning idag iallafall, vi får se imorgon...

Av Linnéa - 25 mars 2008 13:13

Nu har jag varit i Karlskoga väglaget var helt ok. Jag tog en sväng till CEVEDS har ett presentkort där, jag letar efter en röd vårjacka. Det får gärna vara en Peak, den ska vara gortex och ha en luva. Det fans ingen sådan, men det fanns massor av andra varianter, det blev ingen för jag vet ju vad jag vill ha... jag åkte in till stan och köpte the, tittade lite på lindex sedan gick jag till Bokia, det börjar bli en lika farlig affär som Mazarin (en pysselaffär i K-hamn). Det fanns massor med saker som jag inte behövd men som en del kom med hem ändå bla ett litet verktygssätt i en liten fin väska. Jag behövde nämligen en liten avbitartång. Sedan åkte jag vidare och köpte en födelsedagspresent till Storasyster Christina, hon fyller 24 juni men varför inte vara ute i tid? Nu har jag tänt en brasa och ska göra mig lite mat...

Av Linnéa - 25 mars 2008 09:29

Idag har jag semester, skulle ev ha varit i Göteborg i helgen men Helen med familj kom hem till Degerfors i stället, tyvärr hann vi inte ses så mycket så är det alltid när de är hemma vi har mycket att göra och de har ju hela släkten här som vill träffa dem. Vädret söderut har ju varit dåligt så det är nog bra att jag blev kvar hemma , skulle även ha hälsat på lilla Sofia men det får bli en annan gång. Nu har jag hela dagen framför mig, ska åka till Karlskoga mitt the är slut, ska även kolla in sortementet på CVEDS. Det blir nog en tur till mamma och pappa. Sedan väntar den stora "skräp" gardoben på en rensning, det är lika bra att börja med sådana saker när man har tid för snart står vi där med ritningarna klara och ska börja bygga ut. Då är det skönt att något är gjort.

Ovido - Quiz & Flashcards