Alla inlägg under mars 2008

Av Linnéa - 22 mars 2008 09:45

GLAD PÅSK!

Av Linnéa - 21 mars 2008 09:21

Vaknade med ont i halsen och snuva... Livet suger som alla yngre skulle ha sagt. Det gör det inte bättre att jag har en väldigt aktiv sambo som har damsugit och torkat golven hela morgonen. Han lyckades också kläcka en komentar om att jag inte gör något inne... Nej hur faan ska jag hinna det måste ju gå upp klockan 05.00 för att hinna före honom och det VÄGRAR jag. Vill han leka martyr så gärna för mig...

Av Linnéa - 20 mars 2008 14:02

I Tisdags så blev vi med hus.... Tro det eller ej men vi har börjat sammla vuxenpoäng. Nu är det lilla vit huset med blåa knutar vårt på riktigt. Vi har visseligen tillträde från förste april men eftersom vi redan bor i huset så känns det som det är vårt nu...

Vad är det mer som hänt under de här dagarna som jag inte orkat bry mig. Sussie har fått fast tjänst i Degerforskommun GRATTIS!!! Jag har gjort komback som vikarie på fritids, det var helt ok. Jag har varit påskhäxa och lurat barnen att jag ska åka kvast till Blåkulla i kväll och att jag kanske kommer förbi hos dem och knackar på (hoppas de kan sova i natt) Jag berättade att jag servade kvasten i gårkväll bytte olja och sånt...

Min konstnärliga talang har satts på prov genom att jag har gjort ansiktsmålningar på barnen i dag med teaterfärg, det blev tre fjärilar, två prinsessor och en katt...  Nu ska jag ladda för sex dagars ledighet... 

Av Linnéa - 18 mars 2008 19:02

Orkar inte skriva mer än så här idag...

Av Linnéa - 17 mars 2008 21:19

jaha då var det dax för vintern att komma KUL, nej inte precis. Det är ju nu som det ska vara vår, med vårblommor och fågelsång. Men vem kan styra över vädret? Inte jag iallafall och det är nog tur det...

Av Linnéa - 16 mars 2008 10:50

Jag vet inte vad jag ska tycka om söndagar, man kan säga att jag är kluven... Det är skönt att vara ledig samtidigt som jag har lite "måndagsångest". Har precis skickat in Patriks EU ansökan, det gick smidigt, så nu vet jag inte om jag ska tvätta bilen, sätta mig att pyssla eller.... Tog min sista pencelintablett i dag SKÖNT. Så imorgon ska jag försöka mig på en lite liten jogging tur, det är dax att ta tag i vikten igen för hundrade gången i år. Ska vi åka till Grekland i slutet av Maj-början på juni så är det hög tid nu... Jag vägrar att gå omkring som en flodhäst i bikini på stranden en gång till....

Av Linnéa - 15 mars 2008 22:16

Visst var det rätt låt som vann. Jag måste säga att jag trott på Charlott Perreli hela tiden, fast Linda Bengzing också är en favorit, mest för sitt lättsamma sätt och hon sjunger bra.... Nu tror jag att Sverige vinner hela tävlingen, men det var jag övertygad om förra året också. Vi vet ju hur det gick då...

Av Linnéa - 15 mars 2008 18:12

Vi har stopp i avloppet ,UTE. Så nu är Patrik här och gräver upp hela skiten...

Typiskt att det måste hända en lördag , vågar inte tänka på vad det kommer att kosta med en grävmaskin en lördagskväll, men varför bry sig än äger vi ju inte huset....

Men en rolig sak har hänt jag har nämligen hört lilla Sofia idag genom telefonen. Hon "muttrade"och "gnölade" lite när jag pratade med Maria...

Ovido - Quiz & Flashcards