Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Linnéa - 14 februari 2008 21:45

Denna dag har varit tuff, men lärorik tror jag. Har varit på möte och på apoteket för att hälsa på Mia och spy lite skit omkring mig. Tack Mia för att du lyssnade en stund och avlede mina tankar genom att ställa mig på en våg som mäter hur många kg av den totala kroppsvikten som är fett. HJÄLP!!!!!! (patrik Mia har tystnadsplikt så det är ingen idé du frågar henne). Nu ska jag gå till Mia en gång per månade och se om fettet omvandlas till muskler. På mötet bestämdes att vi jag ska jobba 75% igen KUL!

Sussi och jag åkte till Kumla för att titta i scrapbookafärer (det finns två där).

Trevligt! Dagen avslutade med pizza med tanke på vad Mias våg visade, att det är vägning på Söndag och att jag inte tränat en gång denna vecka så var det väl inte så smart. Jag gav Rickard en plånbok i Allhjärtansdagpressent. Sedan fick jag världens gulligaste mms från vårt gud barn Anton, han pussade oss genom telefonen (inte dåligt).

Ovido - Quiz & Flashcards