Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Linnéa - 9 februari 2008 22:00

Att vara fyllechaufför är bra för självförtroendet. Det viste ni inte...

Jo man är ju den bästa, snällaste, gulligaste och vänligaste människan på jorden. En chaufför som inte säger nej till om de vill på efterfest eller dyligt. För att inte tala om alla "tack för skjutsen" och "ha en trevlig kväll" mm som man får höra.Jag fick till och med en påse V6 tugummi med tre stycken kvar... (tack Ludde). Det enda som saknades var erbjudande om att de ska köra igen någon gång...

Martin, Ronnie, Pär, Erik, Tomas, Ludde och Nutt och sist men inte minst Rickard ni börjar få en del att köra igen.

Av Linnéa - 9 februari 2008 19:30

Igår var det vinkväll hos Petra. Det var jättetrevligt! Vi var sex stycken varav en är gravid så det gick åt sex flaskor vin till fem personer... Kvällen innehöll allt från gott att ätta, gott att dricka, pinsamma minnen, visning av kläder, brittiska hejarklacksvisor, dokumentation av toalettbesök och sist men inte minst terevliga människor...

Som vanligt när jag dricker lite vin vill jag gärna prata lite med Helene, samma sak igår jag ringde och det var Mattias som svarade, Helene låg och läste och när hon får luren hör jag hur hon viskande frågar "är hon full" vadå! misstänksam bara för man ringer sent en fredakväll betyder det väl inte att man är full eller? Det betyder att jag måste överbevis henne och ringa oftare sena kvällar och vad sägs om tidiga helgmorgonar....

Ovido - Quiz & Flashcards