Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Linnéa - 6 februari 2008 18:03

Kan man känna sig trasig? Om man kan det så är det så jag känner mig just nu. Var på gymet idag, då kom det in en dam på någonstans mellan 45-50 år och tog plats vi löpbandet bredvid mig, hon drog igång och sprang på  9,7km i timmen. Själv "harvade" jag omkring på  ca 8,0 efter att aha gjort ett coperstest till(sprang 150 meter längre än sist alltid något). Kan hon så kan jag var min tanke så jag speedade på lite för att inte vara sämre, det visade sig att hon höll det tempot i en stund sedan drog hon ner... men min tävlingsinstingt gjorde att jag är helt slut, för jag nöjde mig ju inte utan höjde och körde intervaller...

Idag hade jag iallafal med mig rätt kläder... I måndags fick jag vända i omklädningsrummet för jag hade pjamasbyxorna med mig istället för träningsbyxorna, de råkade vara gråa båda två...

Ps. Hälsa Lucas att jag givetvis ska försöka komma när han har kalas ds...

Ovido - Quiz & Flashcards