Alla inlägg under augusti 2008

Av Linnéa - 10 augusti 2008 16:05

Vi har hunit en bit på huset. Brädfodringens botten brädor är på plats, innerväggarna är uppreglade och fönstren sitter där de ska.

Av Linnéa - 10 augusti 2008 15:48

Både Rävåsen´s damer och Åtorp´s herrar vann i går. Kanon bra!

Kvällen i Degerfors var trevlig. Vi började hos Robin och Ann-Louis. Där fick vi träffa Hampus för första gången, en mysig liten kille som verkade vara snäll och go. Kvällen fortsatte hos Patrik och Ida på deras super mysiga lilla gård. Höskullen var omgjord till en "festvåning". Det var trevligt och massor med folk.

Idag har jag jätte ont i huvudet och har vilat hela dagen, trots att det var jag som var nykter i går, orättvist...

Två ÅIF´are i vimlet... 

Av Linnéa - 9 augusti 2008 14:28

Det var en kanon konsert i går. Det känndes som Brunnsparken var fyld till bristningsgränsen av folk. Regnet höll sig borta och sällskapet var trevligt. Karin och jag sprang på Nettan och Patrik i folkvimlet. Vi hade sällskap resten av kvällen och hela vägen till Degerfors. I publikvimlet fanns också Katta och c/o från Rävåstensdamer, de ska möta serieledarna Gustavs i dag på Kilsta IP och bättre uppladning än Winnerbäck får man ju leta efter. Så jag räknar med en vinst för "rävera" i dag. Det behöver dom liksom Åtorps herrar som möter Torsby på Åvallen i dag, dax att börja ta poäng igen...

Själv laddar jag för kvällen, det blir fest i Gräsholmen. Patrik och Ida döper sin Milo idag...

För tillfället är det uppehåll i regnandet så jag ska passa på att gå med o´boy en sväng runt "kvarteret"... 

Av Linnéa - 8 augusti 2008 10:23

I kväll är det dax igen för en Winnerbäck-konsert, denna gång i Örebro. Hoppas på uppehåll...

Av Linnéa - 6 augusti 2008 23:01

Igår skulle Karolina få barn, men ingen Knut ville ut...

Hoppas det inte dröjer för länge innan han kommer...

Har träffat min "lilla loppa" Olivia idag. Fick en bamsekram som jag lever länge på. Fick även känna lite på lilla Freja, en riktig goding det också... 

Av Linnéa - 6 augusti 2008 22:54

Förlust mot Säffle hemma i Lördags med 2-3 och förlust borta mot Hertzöga med 5-1 i kväll. Vad är det som händer med Åtorps IF´s A-lag?

Enligt raporter från Karlstad så är Rickard skadad och blir troligtvis borta från fotbollen ett tag.

Den som lever får se...

Av Linnéa - 4 augusti 2008 21:54

Det regnar och blåser här hos oss, riktigt ordentligt faktiskt. Jag ska ställa klockan på mobilen för man vill ju inte missa en dag på jobbet...

AIK ligger under med 2-3 mot Kalmar på Fredrikskans just nu SKIT... 

Dax att sova och dröma söta drömmar... 

Av Linnéa - 4 augusti 2008 16:51

Första dagen gjord, längtar redan till nästa års semester. Verkar omöjligt att få någon semesterdag denna vecka. SKIT!!!

Ovido - Quiz & Flashcards