Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Linnéa - 30 augusti 2008 19:03

Det blev inget muntert besök i Säffle åtminstone inte fotbollsmässigt. Åtorp fick stryck med 4-3 efter en minst sagt svänig match på Sporthälla. Det var lite ensamt på läktaren men jag pratade med mig själv och gjorde egna matchanalyser och det var ingen som sa emot eller tog illa upp, ganska så skönt faktiskt.

På hemvägen hade jag två mindre glada personer med i bilen konstigt nog blev det inte så mycket fotbollsnack.

Det blev en macdrive i Kristinehamn mest i förebyggande syfte...

Ett besök i Säffle är alltid rätt ok trots allt....

Av Linnéa - 30 augusti 2008 10:18

Det blir en tur till Säffle i dag. Ska bli trevligt. Säffle är lite speciellt för mig. Min mamma är uppvuxen utanför Säffle och vissa delar av släkten finns kvar där.

Jag ska åka till Sporthälla och titta på Siffäla-ÅIF. På vägen dit kommer jag passera min kusin. Min mormors gamla lägenhet, inte utan att det väcker minnen till liv. Hoppas på en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards