Alla inlägg den 14 augusti 2008

OS

Av Linnéa - 14 augusti 2008 18:11

För att vara en idrottsidiot som jag så är det väldigt dåligt att det inte nämnts ett ord här på bloggen om OS. Visseligen har jag massor med annat i huvudet nu som tex medeltiden, mattestegen, Europasländer, englska glossor, svenska mm. men jag tittar en del på OS när jag hinner dvs på morgonen innan jag åker till jobbet och på kvällen när jag kommer hem. Hur ska jag sumera OS hittills. Två stycken helt okända cyklister har tagit varsin silver medalj och en bronsmedalj i brottning som föregicks av en dommar skandal så att medaljen kastades på brottningsmattan. Är inte direkt uppdaterad i den sista medaljen, men gläds med Emma o Gustav.

Imorgon ska jag börja jobba tidigare för att hinna se Sveriges match mot Tyskalnd.

Hoppas ni alla mår riktigt bra, för det gör jag...

För er intresserade så har det inte blivit någon Knut än, vad jag vet... 

Ovido - Quiz & Flashcards