Alla inlägg under juli 2008

Av Linnéa - 15 juli 2008 22:51

10555steg.... trots en svulen högerfot, envis som en "rödgris" Nu har jag nämligen tröttnat på alla som säger att jag är för tung för mina leder, att jag har blivit större mm. JAG VET!!!

Av Linnéa - 14 juli 2008 22:41

Från och med nu ska jag skriva hur många steg jag går om dagen här på bloggen. Utmana mig gärna, men det bygger på ärlighet. Jag kommer inte tro på att Tex Patrik eller Tomas har gått 12000 steg en dag.

Trots att jag har jätteont i min fot så har jag i ren ilska gått11573 steg. Nu ska jag återgå till facebook en stund...

Av Linnéa - 14 juli 2008 16:39

Som jag tidigare nämt så har jag ju ont i en fot. (Rickard tror att foten är överbelastad OBSERVERA ordet ÖVERBELASTAD,inte överansträngd). Men som föredetta idrotskvinna så vet jag ju att alla skador blir bättre bara man får ett Rehbandskydd på(ironi) så jag hoppade in på Stadium och köpte mig ett till foten och till knät som också har börjat värka (överbelastat det också). Rickard kan mycket väl ha rätt, det är bara att inse att jag väger för mycket för att kroppen ska orka med. Får cykla i ställer för att gå nu ett tag (det är ju såååå tråkigt att cykla).

Allt ska ju göras med måtta , men det är något jag inte klarar av, allt eller inget, så lever jag mitt liv kan vara lite jobbigt ibland... Ännu ett utvecklingsområde att jobba med....

Av Linnéa - 14 juli 2008 16:30

Jag åkte till Örebro för att kolla in lite olika saker som tex Kakel, Klinkers, Ekgolv, Toastolar, handfat, Bubbelbadkar, Durschdörrar mm. Kul!Det finns massor att välja på men jag tror att jag har en bild av hur jag vill det ska se ut. Mycket vit med svara, bruna eller gråa detaljer, en mörkfondvägg i glasmosaik i badrummet blir det iallafall.

Passade på att gå en sväng på stan, men glömde det viktigast, att köpa en supergullig body till Sofia på Ålhens. Måste ju göra det innan vi träffas, när det nu blir... Jag åt lunch på La baguette, kycklingsalad och en loka citron, satt på uteserveringen och njöt av semestern...

Vi har betällt fönster idag , de kommer v.35, det är ju länge dit...

denna vecka ska takstolarna tillverkas och resas senast Söndag om det går enligt planerna och det har det ju gjort hitintills.

Av Linnéa - 14 juli 2008 09:58

Nu är alla tre väggarn på plats... Det börjar likna ett hus. Nu går det lättare att föreställa sig ur de olika rummen ska se ut... KUL!

ONT

Av Linnéa - 13 juli 2008 11:01

Jag har ont i en fot... Den är svullen. Jag vet inte vad som hänt med den...

Vilken skit det är....

Av Linnéa - 12 juli 2008 23:53

Det har hänt massor under dagen, vi har två nya väggar på vårt utbygge. Gissa om det känns stort nu, vad mycket det gör när väggarna kommer på plats. Tack för hjälpen: Tomas, Daniel, Micke,Ullrika,Karolina. Hur skulle vi fixa detta utan er!!!!

Av Linnéa - 12 juli 2008 20:56

Jag tror det är oväder pågång in över Gärdsbol.....

Ovido - Quiz & Flashcards