Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Linnéa - 16 juli 2008 22:32

Nu är två takstolar klara, bildbevis kommer...

Av Linnéa - 16 juli 2008 22:32

Idag har det blivit 13962 steg...

Av Linnéa - 16 juli 2008 17:07

Karolina och jag har varti i Karlstad. Vi var på Ikea och kollade på kök,badrum och gadrober. Hjälp! vad beslut jag måste ta framöver....

Vi gick runt lite på Bergvik, var till barnenshus och elgeganten. 

Lunch åt vi på kafeterian vid konstmuseet i Kristinehamn, där var det jättemysigt och god mat (räk och kräftsjärtsalad). Mazarin och Mio fick besök. På Mio reserverade jag ett köksbord, med stolar. Rickard tyckte det var helt ok, så det köper vi. Åtta skinstolar + extraklädsel och ett ekbord.

Nu känner jag mig lite sliten... 

Av Linnéa - 16 juli 2008 06:25

Kan inte sova längre, varmt i sovrummet och ont i magen. Annars ser dagen ut att bli fin, inte ett moln på himlen. Ska titta på nyhetsmorgon och läsa tidningen nu.

Ovido - Quiz & Flashcards