Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Linnéa - 1 juli 2008 22:01

Idag har jag lyckats skaffa mig en riktigt snygg "bonbränna", solen har ju skinnit hela dagen och jag har varit ute hela dagen, utan solskyddsfaktor. Armarna, pannan och näsan är röda...

Magen har varit allt annat än samarbetsvillig idag, så jag sov en liten stund när jag kom hem skönt...

Bygget går framåt, sent igår lade Putte rören och idag är all markisolering klar. Det blir gjutning på tisdag, om en vecka i dag. Nu i kväll har Rickard ritat ur väggarn...

Imorgon kommer det stå stilla för då har Åtorp borta match mot Torsby...De har chansen att gå till sommaruppehåll med en fyrapoängs ledning över den lokala konkurrenten Strömtorp...

Det blir en del byggbilder på bloggen just nu, det är bygget vårt liv handlar om just nu, hoppas ni står ut för mer lär det bli....

Av Linnéa - 1 juli 2008 18:45

Tre dagar kvar till semestern!

Idag har varit en ovanligt tung dag... 

Ovido - Quiz & Flashcards