Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Linnéa - 10 oktober 2008 23:04

... att bara skriva om vad man ha gjort på dagen, men hur intressant är det? Blir så irriterad på mig själv, vill ju att min blogg ska vara intressant och spännande, inte trist och tråkig.... Typ: "idag har jag fika tre gånger och fått 14 sms"....

Prestationsångest även här. Hur ska detta sluta.....

Av Linnéa - 10 oktober 2008 22:50

I kväll har vi haft en liten arbetsfest eller vad man ska kalla det, en liten repris från i sommar. Fåra allra "trognaste" vänner har hjälpt oss att lägga tegel. Så i kväll firade vi med varma mackor, öl, cocacola, kaffe och after eight. Det blev inte så allvarligt de flesta var trötta och behövde sova lite. Tomas, Ullrica, Micke och Kent, TACK!

Av Linnéa - 10 oktober 2008 22:01

Trots att städningen hängde över mig så gjorde jag en omprioretering. Jag följde med Helene, Freja och Helenes mamma Solveig till Örebro. Vi hadde en jätte mysig eftermidag som började med hemlagad köttfärssås till lunch och slutade med fika på kaffe Wasa. Det blev lite handlat också bl. ett par vantar till älgjakten. Freja var jätte snäll hela tiden. Skulle kuna tänka mig en "färdig" Freja i det stadiet hon är just nu!!!

Sist men inte minst fick jag en jätte go kram av Olivia, innan jag fick skjuts hem av Helene. (den sista meningen var lite konstig)

Av Linnéa - 10 oktober 2008 10:34

Så var det fredag igen och jag är ledig. egentligen om allt varit som det brukar så skulle jag ha haft en hel ledig vecka framför mig, för det är ju älgjakt till veckan. Men på måndag måste jag jobba, fortbildning i LUS. På Onsdag har vi en personalkonferens om betygsliknande omdömen, känns ganska viktigt faktiskt. Det är bara att konstatera att älgjaktsveckan blir lite sönder hackad för min del. Hoppas ändå på många härliga naturupplevelser på passet, i solen....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards