Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Linnéa - 8 oktober 2008 18:18

Det lutar åt att jag snart kommer byta blogg. Varför? På denna blogg kostar det pengar att ladda upp bilder och det stör mig lite faktiskt. Det är inga stora summor men det är lite tråkigt. Jag kommer att medela om och när det blir av så att ingen kan missa vart jag och min "händelserika" blogg tar vägen. Det har liksom blivit en del av mitt liv att blogga, men hur intressant är det men en bloggande lärare som dessutom inte kan stava, kanske ni tänker? Ja! Inte vet jag.

Mycket av mitt bloggande är för min egen skull faktiskt sedan är det en jätte rolig bonus att ni läser och komenterar. Men det är viktigt att det inte blir tråkigt. När jag inte har något att skriva då hoppar jag över, istället för att skriva om något urtråkigt som inte är ett dugg intressant. Fast det är kanske det jag gör, skriver om ointrerssanta saker? JÖSSES vilket obegripligt svammel det blev, men det bjuder jag på!

Av Linnéa - 8 oktober 2008 18:16

Det är för mig obegripligt hur man kan åka till läkaren, få diagnosen Borelia, få pencelin och sedan glöma att gå till Apoteket och hämta Pencelinet! Behöver jag säga vem som har lyckats med denna bedrift?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards